Alba-Pollux Kft. a szállításokat szállítmányozó cégek bevonásával végzi. A megadott címen a parkolás, megállás és rakodás feltételeit a megbízó Partnerünknek kell biztosítania. Ettől eltérő esetben az Alba-Pollux Kft. nem tudja vállalni a szállítást, Partnereink a Székesfehérvár, Vértanú utcai telephelyünkön történő helyszíni átadást tudják igénybe venni.
A szolgáltatások részletes ismertetése alapján, ahol lehetőségünk van, ott az árut tételesen átadjuk, amit ön a számla, szállítólevél aláírásával, lebélyegzésével igazol. Amennyiben nincs módunk tételes átadásra, az áruátvétel felelőssége önt terheli.
Az áruátvétel során a következőkre kell fokozottan figyelnie:
- Meg kell bizonyosodnia arról, hogy a szállítmány nem sérült vagy bontott.
- Ellenőriznie kell a megfelelő zárszalag meglétét, épségét.
- Ellenőriznie kell, hogy a fuvarokmányon szereplő doboz- és raklapszám és a kiszállított árumennyiség egyezik-e.
- Az előző pontok bármelyikének eltérése esetén a fuvarozó jelenlétében tételes áruátvételt kell biztosítani. Amennyiben a számlához, szállítólevélhez képest eltérést vagy sérült termékeket talál, jegyzőkönyvet kell készíteni a hiányok, sérülések feltüntetésével, és a jegyzőkönyvet alá kell íratni a szállítmányozóval! A jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell a cég nevét, a sérült, hiányzó termékek listáját, az árut átvevő kolléga nevét, a szállító kolléga nevét, a szállító jármu forgalmi rendszámát és az aktuális dátumot. A szállítmányozó rendelkezik az ehhez szükséges okmánnyal, sérült csomag esetén egy példányt a fuvarlevéllel együtt átad önnek. A jegyzőkönyv formanyomtatvány elérhető ide kattintva.
- A jegyzőkönyvet 2 munkanapon belül el kell juttatni faxon vagy e-mailen az Alba-Pollux Kft. ügyfélszolgálatára.
- Az Alba-Pollux Kft. az áruátvételt követően reklamációt 2 munkanapon belül fogad el!
- Szállítás szempontjából kiemelt figyelmet igénylő termékek: az áruátvétel során a külön egységként szállított nagyméretű táblák, vetítő vásznak, videotechnikai eszközök, fémszekrények, irodabútorok stb. esetében, érdemes a szokásosnál alaposabb vizsgálatot végezni. A szállító kolléga távozását követően jegyzőkönyv hiányában az utólagosan felmerült reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.
Dobozos szállítás esetén a számlát, szállítólevelet (szállítási módtól függően) a „számla a dobozban” felirattal ellátott dobozban találja. Raklapos szállítás esetén a számlát, szállítólevelet (szállítási módtól függően) a „számla a dobozban” feliraztal ellátott dobozban találja. A rendelés alapján kiállított, ár nélküli szállítólevél, ami a szállítást kísérő dokumentum, a raklap oldalán levő, öntapadós, műanyag zsebben található.
Széfek rendelése esetében, kérjük, hogy vegye figyelembe a 35 kg-os súlyhatárt. 35 kg feletti széfek esetében a rendelés lezárása előtt vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.